Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

REKLAMACE
REKLAMACE
OBDRŽENÝ PRODUKT NEFUNGUJE
Pokud produkt, který jste obdrželi, nefunguje, informujte nás prosím, jakmile balíček obdržíte.Upřímně se omlouváme za nepříjemnosti a Vaší stížností se budeme zabývat přednostně. Pošlete nám na e-mail info@bigbanana.cz:-    fotografii/video produktu, ze které/-ho je zřetelné poškození (společně s popisem poškození)číslo objednávky-    Do předmětu e-mailu napište VÝMĚNA PRODUKTU a přidejte název produktu.Pokud jste obdrželi nefunkční/poškozený produkt, neposílejte jej zpět.
OBDRŽENÝ PRODUKT JE POŠKOZEN
Pokud byl produkt, který jste obdrželi, poškozen při přepravě, informujte nás prosím, jakmile obdržíte balíček.Upřímně se omlouváme za nepříjemnosti a Vaší stížností se budeme zabývat přednostně. Pošlete nám na e-mail info@bigbanana.cz:-    fotografii/video produktu, ze které/-ho je zřetelné poškození (společně s popisem poškození)číslo objednávky-    Do předmětu e-mailu napište VÝMĚNA PRODUKTU a přidejte název produktu.Pokud jste obdrželi nefunkční/poškozený produkt, neposílejte jej zpět.
NEOBDRŽEL JSEM VŠECHNY OBJEDNANÉ POLOŽKY NEBO OBDRŽEL JSEM NESPRÁVNÉ POLOŽKY
Pokud jste neobdrželi všechny položky, které jste si objednali, nebo jste obdrželi nesprávné položky, informujte nás, jakmile balíček obdržíte. Zašlete nám e-mail na info@bigbanana.cz s informacemi o chybějících/nesprávných produktech spolu s číslem objednávky. Upřímně se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a vaší stížností se budeme věnovat přednostně.
You have successfully subscribed!
This email has been registered