Doprava

Naše zásilky doručuje zásilková služba DPD, která doručuje většinu zásilek v 3-5 pracovních dnech po odeslání, pokud je zboží v našem skladišti. Pokud se v okamžiku doručení nenacházíte na uvedené adrese, můžete se na nový termín domluvit telefonem nebo e-mailem s poskytovatelem služby DPD. Další informace naleznete zde.

Výrobky, objednané na BigBanana.cz, odešleme v nejkratším možném čase. Zvláštní pozornost věnujeme našemu skladu, protože rychlost a komfort dodávky jsou pro nás klíčové. Je-li zboží skladem v našem skladu, odešleme je stejný, nejpozději následující pracovní den.

 

Náklady na dopravu

Náklady na dopravu zboží činí 79 Kč, s výjimkou produktů, u nichž je výslovně uvedeno, že je doprava zdarma.

 

Dodání kdekoli po České republice.

Náš partner DPD doručuje zásilky na adresu zadanou při objednávce.

Vzhledem k tomu, že doručení zásilek probíhá v pracovní době společnosti DPD, můžete se také rozhodnout pro doručení na jakýkoli jiný název nebo adresu. Například do práce. Pokud si při platební metodě zvolíte platbu v hotovosti, ujistěte se, že příjemce má dostatek hotovosti. Pokud je vybrána zásilka na adresu firmy, dodá dodavatel balíček oprávněné osobě pro přijetí zásilky ve firmě.

Pokud nejste na uvedené adrese v době dodání (firma, kancelář, nemocnice, apod.) pustí kurýr informační lístek s návodem jak převzít zásilku. Balíček na vás počká jeden týden, poté se vrátí k nám. V případě že vybraný produkt není skladem, vás budeme informovat e-mailem.

 

Termíny dodání

Budeme Vás informovat e-mailem o možných delších dodacích lhůtách. V případě, že vám delší dodací lhůta nevyhovuje, můžete nám to sdělit a výrobek vyjmeme z objednávky nebo jej vyměníme za jiný.

Pokud jste několik dnů pryč, můžete zadat požadované datum odeslání balíčku, informujte nás e-mailem nebo telefonicky. To znamená, že před tímto datem nebude váš balíček odeslán na zadanou adresu.

Další informace získáte zde.

 

Převzem zásilek

Pokud má výrobek viditelně poškozený obal, nemusí to znamenat, že výrobek uvnitř je poškozený. Výrobek můžete od dopravce převzít, ale sepište s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu. Budeme také potřebovat fotografie obalu, (vnitřní) obal, poškozený předmět, nálepku DPD popis poškození při hlášení poškození. V případě, že máte pochybnost, zda je výrobek uvnitř balení v pořádku, výrobek od dopravce nepřebírejte a kontaktujte nás telefonicky 234 093 880 nebo e-mailem info@bigbanana.cz .Zajistíme vám zaslání nového výrobku.

 

You have successfully subscribed!
This email has been registered